Monday, February 4, 2013

Nightwing #2


Az egyik kedvenc DC hősöm rebootolt sorozatának második része lesz ma terítéken. A cím és a borító árulkodik, hogy Nightwingről van szó. Az első szám egész jó volt, lássuk, mit mutat fel a folytatás. A piros ruhán már kidühöngtem magam az első szám bemutatásakor, itt már nem hozom szóba, amúgy is kezdek hozzászokni. Valamelyest.

Az előző számban kaptunk egy új ellenfelet, akivel igencsak meggyűlik a baja Dicknek itt a folytatásban, de nem olyan fából faragták őt, hogy egy ilyen jöttment rosszfiú elbánjon vele, szerintem azzal nem lövök le nagy spoilert, ha elárulom, hogy Nightwing győzedelmeskedik a csatában. Bumm, meglepődtetek? Ugye, hogy nem. De azért Saiko (mert így hívják az új ellent) sem akarja olyan könnyen feladni egy vereség után, és olyan pontján támadja meg hősünket, amire érzékeny. Ez pedig nem más, mint a haldoklófélben levő Haly, a cirkusz igazgatója, ahol Dick dolgozott a Robinkodás előtt. Mellesleg Haly épp akkor hagyja Dick-re a cirkuszt, szóval nem egyszerű a helyzet. Ja, és valami szerelmi szál szerű valami is alakulgat, azért remélem, nem kerül túlzottan előtérbe a továbbiakban, de egy kicsi azért nem árthat belőle, talán. Nem árulok el többet a történetről, van még felfedeznivaló benne, amit szándékosan kihagytam, szóval, ha felkeltettem az érdeklődésedet, akkor ne habozz.
Az a helyzet, hogy ez a sorozat továbbra is tetszik, egyedüli dolog, amiben picit csalódtam, az ez a Saiko gyerek. Kicsit többet vártam tőle, mint hogy ennyire az elején és ilyen könnyen leverjék, de hát ez legyen a legkevesebb, talán ezt azt sugallja, hogy lesznek még más ellenfelek is a sorozatban, akik talán keményebbek lesznek. Sőt, nagy valószínűséggel lesznek, különben elég gáz lesz ilyen téren a széria. Ez a Saiko szerintem csak ilyen bemelegítőnek megfelelő ellenfélnek lett szánva, annak pedig rendben is van, aztán hátha előkerülnek valami durvább arcok Gotham utcáiról, esetleg pár ismert Batman-ellenfél is befigyelhetne, azt se bánnánk, ugye?
Az egész jó történethez szemrevaló grafika társul, így jóformán minden megvan, amire szükségünk lehet. A folytatás mindenképp érdekel, eddig jól szerepel a Nightwing sorozat nálam, remélem nem kell abbahagyjam hamarosan a gyengülő színvonal miatt, mert mint már mondtam, nagyon bírom a karaktert. Meglátjuk, mit hoz a jövő.

No comments:

Post a Comment