Sunday, February 3, 2013

Légió Küldetése


Üdv mindenkinek.
Elég rég jelentkeztem már itt, de most újra itt vagyok.
Az eltűnésemnek elsősorban iskolai okai voltak, amiket most nem nagyon részleteznék, mert nem azért vagyok itt, hogy az iskolai életemről meséljek nektek.
Na de ma véget ért az iskola, végre félretehetem a táskámat, és megszabadulok a kémia láncaitól (elnézést mindenkitől, aki szereti ezt a tantárgyat, de nekem életem megkeserítője volt az utóbbi két évben) és visszatérhetek a Genzo Comicsra.
De ennyit erről, inkább nézzük, meg mit hoztam mára.
A képregény, amit ma be szeretné mutatni az egy X-men képregény lesz, méghozzá Légió Küldetése. Ez egy négy részes történet, ami egy jóval nagyobb történetfolyamnak az előzménye. Ugye a történet négy részes, de mivel a kilencvenes években adták ki, így természetesen ez a négy rész nem egy, hanem két sorozaton adták ki.
Elkezdődik a Rejtélyes X-men 320-ban, majd folytatódik az  X-men vol 2. 40,-ben majd megint Rejtélyes X-men 321, és végül az X-men vol 2. 41. számában fejeződik be.
És akkor jöjjön néhány szó erről a történetről.

A történet középpontjában David Haller áll, aki Charles Xavier fia. Az ő mutáns neve Légió.
Annyira nem ismerem a karakterét, de amennyit eddig tudok róla, hogy a fejében nincs egyedül, (ha értitek, hogy mire gondolok) és ennek köszönhetően igencsak erős. De mint, mondtam nem ismerem annyira  a karakterét, így ezt ne vegyétek biztosra. Én csak azt a Légiót ismerem, aki itt tűnik fel. 
Ebben a részben már tisztább fejjel ráébred, arra hogy az apja mi mindent megtett érte. És ő hogyan viszonozta ezt? Sehogy. Csak gondokat csinált, de most tiszta fejjel elhatározta, hogy meghálálja apja segítségét.
De hogyan? Nos, ő azt gondolta, hogy valóra váltja Xavier álmát, miszerint emberek, és mutánsok békében élhetnek egymással.
Na igen, de ez már szinte lehetetlen ebben a világban. De David talál erre egy megoldást. Rájön, hogy Magneto fele azért, hogy az emberek megvetik a mutánsokat. Tehát, ha Magnetót megölné, akkor valóra válhatna az apja álma. Igen csakhogy, már túl későn jött ez a felismerés. Magneto mostanra már túl sok problémát csinált. De mi van ha…
… Ha visszautazna a múltba, és akkor ölné meg Magnetót, amikor még semmi bajt nem rontott el mindent? Az eredmény: nem lesz senki, aki tönkretehetné az apja álmát.
Így hát elutazik Izraelbe, és ott visszautazik az időben. De persze az X-men is értesül Davidről, és ők is Izraelbe utaznak, de ők akkor még nem sejtenek semmit. Csak miután David visszautazott az időben, és magával vitt négy X-ment is, döbbennek rá, hogy mit is tervez.
Tehát visszautaznak az időben, akkorra, amikor Xavier megismerkedett Magnetóval, Izraelben. (Akkor persze még egyikük sem tudta másikról, hogy mutáns.)
És itt részletesen megismerhetjük Charles, és Erik találkozását, és a barátságát. Nekem itt például az, tetszett igazán, amikor egy kocsmai verekedésbe keverednek. Még pedig azért, mert egy hajléktalannal igen csúnyán bántak az ottaniak, és Xavier közbeavatkozott, aminek verekedés lett a vége. Természetesen lerendezik a rossz fiúkat, és itt hangzik el Xavier legendás mondata: „Minden értékes álomért érdemes harcolni” Mikor Magnetó meghallja ezt nevetve csak annyit mond: „Ha. Szép, és nemes szavak barátom. Egy nap majd ezt vésem a  sírkövedre” A későbbiek során majd még lesz ennek visszhangja, de ne rohanjunk ennyire előre, inkább haladjunk tovább a történettel.
Légió megtalálja Magnetot, és megpróbálja megölni. Ugyan az X-men, Xavier, és Magneto megpróbálják megállítani, de sikertelenül. Légió elkábítja mindüket, és felkészült, hogy megadja a kegyelemdöfést a sérült Magnetónak.
És itt történik valami, amire én személy szerint egyáltalán nem számítottam, és ez teszi csak izgalmassá a történetet. Hogy mi történt azt persze nem árulom el, de legyen elég annyi, ennek komoly hatása lesz az egész Marvel Univerzumra. Ez után, ugyanis egy új kor fog köszönteni a világra, és az emberiségre: Apokalipszis Kora.
Azt hiszem ennyi elég is lesz. A rajzok szerintem senkinek a szemét nem fogják szúrni, legalábbis nekem nem voltak bajaim velük.
Akinek tehát felkeltettem az érdeklődését, annak irány Nitro oldala (Genzo majd intézkedik link ügyében) és ott megtalálhatja majd félezer X-men képregénnyel együtt.
[Genzo intézkedik] Itt a Nitro X Com-X oldal linkje, hamarosan kikerül a linklistába is a jobb oldalra, magam sem tudom, eddig miért nem tettem ki, de ami késik, nem múlik.[Genzo intézkedett. Uff.]
Végezetül még annyit, hogy legközelebb Június 25-én fogok jelentkezni. Hogy miért pont akkor, azt majd aznap elmondom. Legyen elég annyi, hogy egy fontos nap az a számomra.
Ennél fogva egy nem mindennapi képregénnyel fogok jönni. Hogy mi az a képregény az legyen meglepetés, de annyit elmondhatok róla, hogy ha akarnám (de még nem akarom) akkor azzal akár be is fejezhetném a tevékenységemet az oldalon, mert annál jobb képregényt még soha életemben nem olvastam. És valószínűleg nem is fogok.
Akkor hát, viszlát 25.-ig.
Sziasztok.

1 comment:

  1. this is really nice to read..informative post is very good to read..thanks a lot!
    scott rosenberg

    ReplyDelete