Sunday, May 26, 2013

Deadpool Hét a Genzo Comicson!


Rég volt már tematikus hetünk az oldalon, az pedig még furább, hogy Deadpool hét egyáltalán nem volt eddig, ígyhát itt az ideje levezényelni egyet. Az új olvasóknak mondom, hogy a tematikus hét lényege, hogy egy héten keresztül minden nap jön egy cikk, ami ugyanazon karakter különböző történeteit mutatja be. Volt már egy Jonah Hex hét az oldalon még nagyon régen, illetve Amondin vezényelt le egy szépen felépített Avengers hetet, ahol minden nap más tag szólótörténeteiből mutatott be egyet, majd jött egy olyan, ahol már együtt van az Avengers, végül egy alternatív valóságbeli sztori. Most pedig megint rajtam a sor, gondoltam, tartok egy ilyen hetet megint, és sokat vaciláltam Batman és Deadpool között, de végül a zsoldosra tettem a voksom. Ennek oka van, amiről még nem beszélek egyelőre. És emellett csak ő a kedvencem.

Holnaptól tehát kezdetét veszi a Deadpool7 az oldalon, minden nap érdemes lesz idelátogatni az új cikk reményében, mert bizony minden nap lesz újdonság. Egészen szombatig, hogy aztán mához egy hétre, vasárnap lezárjuk az egészet annak rendje s módja szerint.

Igyekeztem elég változatosan válogatni a bemutatandó történeteket, felbukkannak majd a Deadpool család tagjai is (előre szólok, nem bírom őket túlzottan), de persze túlnyomórészt Wade kalandjaival fogunk törődni.

Ez bevezetőnek épp elég szerintem, holnaptól banzáj!

No comments:

Post a Comment