Monday, February 4, 2013

Az elveszett Marvel+

Ma a frissen megjelenő Marvel +-ról akartam véleményt írni, ami azonban hiába fizettem rá elő nem érkezett meg. Tehát lényegében egy olyan kritikát olvashattok képregényről, amit még el sem olvastam, és igazából csak a helyzetről szól

 Kishazánkban nem sok képregény jelenik meg, ami mégis annak nagyon tudunk örülni, és nincs ezzel semmi gond. Viszont a Kiadókat ezért képesek vagyunk az egekig ajnározni , félistenként emlegetni és mindent  elnézni nekik, akik maguk is szeretnek ebben a szerepben tetszelegni, és hangoztatni ők puszta rajongásból adják ki amit, értünk, mintha csak valami csak valami szeretetszolgálatról lenne szó.
 A gond, hogy nem. Pénzről van szó, és egy vállalkozás sikerességéről. Nekem is pénzért adják, neked is. Sőt még abban sincs különbség, hogy mennyiért. Ha mást akarnak veled elhitetni, és be is kajálod, akkor nincs miről beszélni.
 De most nem is ez a lényeg., bár egy kicsit összekapcsolódik ezzel.  A Marvel + októberben hivatalosan bejelentett (és Januárra ígért) lapjának Február 10.-én kellett megjelennie, és azok az előfizetők, akik Január közepe óta befizették az éves díjat továbbra sem jutottak hozzá. Mutogatni mindég volt kire, először a gaz Marvel volt a ludas, hogy nem tudta véglegesíteni a borítót, most pedig a Posta, hogy nem vitte ki időre.
 Kérdem én, aki kifizette, és akinek csak az a fontos, hogy megkapja mennyire rá tartozik ?Semennyire. Mint ahogy az sem, hogy készül el a nyomdában, miképp kötik meg a szerződést a jogtulajdonossal az sem. Mert viszont oldalon a Kiadót sem érdekelte, honnan teremti elő a pénzt rá az ember.
 Visszatérve a Kiadók az istenek mentalitásra, egyszer nem olvastam valami elnézéskérés félét a késlekedésért, és most sem. Örüljünk, hogy kiadják, mert ha nem akkor megállna a Föld a keringésében…Hát én kérek elnézést, amiért szóba merem hozni, hogy nincs a kezemben az előfizetett újság.

No comments:

Post a Comment