Saturday, February 2, 2013

Újvilág X-Men: Éjjeli randi


Tapion Samáék most ünneplik az első szülinapjukat, ennek tiszteletére egy olyan képregényről írok, ami náluk található, és a történet befejező része épp az ünnepi frissítés keretein belül került ki. Az Újvilág X-Men Éjjeli randi című történetről van szó, amely füzetszám szerint a 66-68as füzeteket átölelő sztori.
A címből egy könnyed sztorira számítunk, ami talán még unalmas is, hiszen megnézünk két X-Ment, amint épp randiznak és turbékolnak egyet. Azonban korántsem erről van szó. A mutánsok kivesznek egy szabadnapot, amit páronként használnak ki, hiszen ez a nap a randizások és a baráti összejövetelek napja. Rozsomák Ciklonnal, Jean Küklopszal, Kitty Pókemberrel (igen, Pókemberrel) megy randizni, és még X Professzor is kimozdul kicsit, egy úgynevezett "üzleti megbeszélésre" egy csinos nővel. Tehát a mutánsok kivétel nélkül építgetik a kis párkapcsolatukat, kivéve Árnyékot és Kolosszust, akik ketten haverkodnak egyet ezen az éjszakán. Mivel Kolosszus rendelkezik pár ferdébb hajlammal, ezért Árnyék félve tölti az éjszakát barátja társaságában, de nincs mitől féljen, Kolosszus megnyugtatja, hogy nem akar több lenni sima havernál. De a többi randi is érdekesen alakul. A professzor tudomást szerez egy eddig ismeretlen vallásről, ami egy bizonyos Főnix nevű istenséget imád, Jean kishíján szakít Küklopszal, de aztán minden megváltozik, Vadóc és Bobby igencsak összejönnek, de a legérdekesebb dolog talán Rozsomák és Ciklon randiján történik. Feltűnik ugyanis egy régi ismerős, és valami megdöbbentő hírt közöl a két mutánssal. Hogy ki az, és mit mond, az maradjon titok, de higgyjétek el, megéri elolvasni, én meglepődtem nem kicsit, hiszen eddig én máshogy tudtam a dolgokat, mint ahogy azt itt leírják. De persze ez az Ultimate univerzum, itt már történhettek változások a történetben, én a klasszikusokból kiindulva lepődtem meg, és szerintem ti is megfogtok.
A rajzok szokás szeint nagyon jók, a színvilág pazar, és a több szálon futó történet is szórakoztató, és mint mondtam, elég meglepő egy-két helyen.
Ajánlom ezt a képregényt mindenkinek, aki szeretne egy szórakoztató történettel időt elütni, nézzetek be Tapion Samához, ott megtaláljátok teljes egészében.

No comments:

Post a Comment