Sunday, February 3, 2013

Deadpool: End of the Road


Régen üdvözölhettük már az oldalunk kabaláját itt köreinkben, lassan ideje volt, hogy újra foglalkozzunk vele. Persze, hogy Deadpoolról van szó, mindenki kedvenc zsoldosáról, aki most nem akármilyen kalandba keveredik, új célpontja ugyanis maga a Megtorló.

Azt pedig képzelhetjük, mi történik, ha a Marvel univerzum két hidegvérű gyilkosa egymás ellen megy. Ha nem tudjátok elképzelni, olvassátok el ezt a két részes történetet, ami a Deadpool v3-as sorozatának 54-55 számait takarja.
A történet amúgy nem épp bonyolult, nincs is mit mesélni rajta olyan hosszan. A lényeg, hogy egy maffiózó felbéreli Deadpoolt, hogy ugyan ölje már meg a mi jó öreg Frank Castle cimboránkat, mert az nagyon írtja a családfát, ahogy azt mi már tőle megszoktuk.
Nem is a történet az, ami kiemelkedő ebben a két füzetben, hanem a poénok, és hát maga az alapötlet. Mert az milyen már, hogy összeeresztünk két ilyen karaktert? Nos, ilyen. Akciódús, pörgős, és persze nagyon vicces, hála Deadpoolnak, aki csak úgy ontja magából ismét a poénokat. Lehet, van akinek nem jön be a sok popkultúrára utalásos poén (filmek, együttesek behozása a képbe poénosan), de én speciel szétröhögtem a fejem egy-egy váratlanul bedobott filmidézeten például. Szóval, nekem továbbra is bejön ez a fajta humor, és szerintem azért nem vagyok ezzel egyedül.
Ami pedig a Megtorlót illeti, nos, ő is hozza a formáját, profi módon gyilkolgat, ahogy azt el is várjuk tőle.
A történetbe persze bekerül egy kis csavar egy bizonyos pontnál, és bár a lezárás nem túl meglepő, azért ez egy jó kis szórakozásnak tökéletesen megfelelő történet.
A grafika pedig egész jó, se nem jobb, se nem rosszabb annál, mint amit kb elvárunk 97 tájékán.
Angolul olvastam a történetet, de magyar nyelven is megtalálható a HálóZsákon.
Én mindenképp ajánlom elolvasásra ezt a történetet, agykikapcsolásra príma a mindennapi hajtás után/előtt/közbe/helyett.
Mára ennyi voltam, sziasztok, jó éjszakát.

No comments:

Post a Comment